Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?


De levertijden varieren van 4 - 7 werkdagen.


Update: De meeste pakketjes komen weer wat sneller aan in Nederland! Normaal
gesproken heb je binnen 5 werkdagen je pakketje binnen.


Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen?


Mocht de levertijd van 4 - 7 werkdagen verstreken zijn en heb je nog steeds niks ontvangen,
stuur dan even een mailtje naar info@zabello.nl. We zullen dan voor je uitzoeken wat er
aan de hand is met je pakketje.


Ik wil mijn bestelling ruilen/retourneren, hoe doe ik dit?


Om een retour te sturen neem je gewoon contact op met onze klantenservice via info@zabello.nl. Zet daarin je naam, bestelnummer (bijv. #0000) die je in de bevestigingsmail hebt
gehad en de reden van retourneren. Wij zullen je dan het retouradres verstrekken en de
retour bevestigen. Nadat dat is gebeurd, kan je het product naar ons sturen via een koerier
naar keuze.


Wat zijn de kosten van retouren?


Retourneren bij ons is helaas voor eigen rekening. De kosten zullen dan ook afhangen van
de koerier. Raadpleeg de website van de desbetreffende koerier waarmee jij wilt verzenden
voor meer informatie over de prijzen.


Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van mijn product(en)?


Er is altijd een retourtermijn van 14 dagen. De retourtermijn gaat in op de dag dat u het
artikel ontvangen heeft. Er zitten echter voorwaarden aan het retourneren:
● U kunt het artikel alleen retourneren als:
● De retourtermijn nog niet verstreken is
● Het product in de originele verpakking zit en alle labels er nog aan zitten
● Het product nog niet gebruikt is


Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?


We accepteren betalingen via verschillende betaalmethodes, zoals: iDeal, Bancontact,
Creditcard, Apple Pay, Google Pay & Amex. Als je niet zeker weet of je betaalmethode is
geaccepteerd, volg dan de stappen op de betalingspagina om alle mogelijke opties te
bekijken.
Alle transacties lopen via beveiligde en betrouwbare betalingssystemen en zijn dus veilig.


Wat als ik geen bevestigingsmail van mijn bestelling heb ontvangen?


Dat is niet de bedoeling. Stuur een mailtje met je volledige naam en e-mail naar info@zabello.nl We helpen je snel verder.


Kan ik mijn bestelling annuleren?


Wil je jouw bestelling annuleren om welke reden dan ook? Stuur zo snel mogelijk een mailtje
naar info@zabello.nl. Vermeld daarin je naam, bestelnummer (bijv. #0000) die je in de
bevestigingsmail hebt gehad en graag ook de reden waarom je de bestelling zou willen
annuleren.


Ben jij ook altijd op zoek naar die ene unieke webwinkel die je keer op keer weet te
verrassen met de meest trendy en gave producten? Zoek niet verder, want bij
ZABELLO ben je aan het juiste adres! Wij zijn ontstaan uit een passie voor het
vinden van bijzondere items die je nergens anders zult tegenkomen.


Onze missie is simpel: jou blij maken met producten die je leven een stuk beter maken. Of
het nu gaat om prachtige accessoires voor in huis, handige gadgets voor onderweg, of de
nieuwste fashiontrends; bij ons vind je het allemaal.


Wat ons echt onderscheidt, is onze toewijding aan goede service. Ons team staat maar liefst
6 dagen in de week voor je klaar om je te helpen, te adviseren en je vragen te
beantwoorden. We begrijpen dat je het druk hebt, dus we maken het winkelen bij ons zo
makkelijk en plezierig mogelijk.


Heb je vragen over een product, wil je meer informatie over de verzending, of ben je gewoon
op zoek naar iets speciaals? Aarzel niet en stuur ons gerust een mailtje. Onze klantenservice staat altijd voor je klaar en helpt je graag verder.


We zijn ervan overtuigd dat er in ons assortiment een perfect product voor jou te vinden is.
Van originele cadeau-ideeën tot handige tools die je dagelijkse leven veraangenamen. Bij
ZABELLO draait alles om jouw geluk en tevredenheid.


Kijk rustig rond en laat je inspireren door onze collectie. Wij beloven je dat je bij ons iets zult
vinden dat je nergens anders zult vinden. Welkom bij ZABELLO , jouw bron voor
unieke en bijzondere producten!